arbetslust

Alla inlägg under mars 2014

Av Lotta Ek - 26 mars 2014 10:18

Lite bilder från våra förändringar, och lite annat med :-)



Vi har möblerat om massor, flyttat runt på saker, fixat och donat för att få butiken ännu snyggare!

 

 


Nu måste jag visa några bilder på något mer vi sponsrar och gärna är med på, Staffan viltvårdare kommer och släpper rehabiliterade fåglar hemma hos oss då och då. För privilegiet får han mat till dem, det är verkligen ett privilegium att få släppa dessa vackra djur fria igen!

 




[Bild]

Nu nöjer vi oss för nu, ska jobba lite hemma idag.

Kram på er!

Av Lotta Ek - 17 mars 2014 21:24

Vi bytte namn för 2 veckor sedan, från Arken Zoo Örebro - till Bra Zoo. Det är det namnet butiken hade innan den blev en Arkenbutik, nu är den tiden över och vi är åter till det gamla invanda :-)


Vi kommer att genomföra en hel del förändringar och det är så kul! Jag återkommer om dem med bilder till då :-)



Kram på er!

Av Lotta Ek - 14 mars 2014 19:26

Ikväll jobbar Stefan och jag lite, alla andra har gått hem och tagit fredagkväll. Vi gör det vi gillar bäst: stannar i butiken, spelar lite musik och bara njuter av att få ordna runt bland alla saker som ska ordnas. 


Om en liten stund ska vi på ost- och vinmässa en stund, sedan blir det butiken igen - jag tänkte nog få ordning på bäddhyllan idag. Sedan är det dags att ta tag i ett av våra godisställ, det står lite fel i lokalen, så det ska tömmas och tas fram på bättre plats! 


Mitt jobb innehåller en massa kul, idag kom en av våra säljare till oss, och han hade så mycket kul ideér och tankar - det ska vi jobba på!

Dessutom har vi haft Anna här, hon har gett oss MASSOR av bra ideér för butiken :-), och nu kör vi med full gas för att realisera några av dem :-)


Nu, iväg mot ost och vin! Det kommer ett inlägg till ikväll, med bilder!


KRAM! 

Presentation


Här möter du mig i mitt jobb, med allt vad det innebär: kundmöten, skyltningar, varuplock och massor av andra saker vi gör. Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards